34
Povlačenje stečaja nad imovinom IP Krivaja Srijeda, 16 Juni 2010 12:52 | Ispis | Povlačenje stečaja nad imovinom IP Krivaja Advokat pet bivših radnica Industrijskog preduzeća Krivaja d.o.o. Zavidovići Bakir Ljubović potvrdio je da je na njegov račun jučer uplaćeno 170.000 KM, čime su ispunjeni uslovi za povlačenje prijedloga stečaja za ovo preduzeće. ZENIČKI SUD ZAPRIMIO PRIJEDLOG ZA POVLAČENJE STEČAJA NAD IMOVINOM IP KRIVAJA Kako je Feni potvrdila Alisa Varupa, glasnogovornica Općinskog suda u Zenici, na kojem je 3. juna objavljena odluku o pokretanju stečajnog postupka nad imovinom IP Krivaja, sudija Ramo Ljevaković jutros je zaprimio prijedlog advokata Ljubovića za povlačenje stečaja. Eventualna odluka o povlačenju stečaja mogla bi uslijediti nakon što se pregledaju i predmeti grupe ostalih 167 bivših radnika Krivaje koji su sudskim putem tražili isplatu zaostalih potraživanja. Donošenjem odluka o povlačenju stečaja otklonile bi se smetnje za registraciju preduzeća „Krivaja 1884“ koje su zajednički formirali Vlada FBiH i „Ferimpeks“ i koja upošljava blizu 2.000 radnika. Spriječena propast "Krivaje" Advokati koji zastupaju 172 radnika, predstavnici "Krivaje" i Federalne vlade jučer oko 16 sati u Sarajevu su potpisali sporazum o načinu izmirenja dugova radnicima IP Krivaja, potvrdio je Bakir Ljubović, jedan od zastupnika radnika. - Predstavnici radnika uvjerili su se da je novac deponovan na računu Općinskog suda u Zavidovićima, što je i bio njihov zahtjev. Sporazumom je predviđeno da se podnese zahtjev za odustajanje do stečaja, koji će potom odblokirati proceduru

KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Embed Size (px)

DESCRIPTION

Krivaja 1884 Zavidovici

Citation preview

Page 1: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Povlačenje stečaja nad imovinom IP Krivaja Srijeda, 16 Juni 2010 12:52

| Ispis |

Povlačenje stečaja nad imovinom IP Krivaja

Advokat pet bivših radnica Industrijskog preduzeća Krivaja d.o.o. Zavidovići Bakir Ljubović potvrdio je da je na njegov račun jučer uplaćeno 170.000 KM, čime su ispunjeni uslovi za povlačenje prijedloga stečaja za ovo preduzeće.

ZENIČKI SUD ZAPRIMIO PRIJEDLOG ZA POVLAČENJE STEČAJA NAD IMOVINOM IP KRIVAJA

Kako je Feni potvrdila Alisa Varupa, glasnogovornica Općinskog suda u Zenici, na kojem je 3. juna objavljena odluku o pokretanju stečajnog postupka nad imovinom IP Krivaja, sudija Ramo Ljevaković jutros je zaprimio prijedlog advokata Ljubovića za povlačenje stečaja.

Eventualna odluka o povlačenju stečaja mogla bi uslijediti nakon što se pregledaju i predmeti grupe ostalih 167 bivših radnika Krivaje koji su sudskim putem tražili isplatu zaostalih potraživanja.

Donošenjem odluka o povlačenju stečaja otklonile bi se smetnje za registraciju preduzeća „Krivaja 1884“ koje su zajednički formirali Vlada FBiH i „Ferimpeks“ i koja upošljava blizu 2.000 radnika.

Spriječena propast "Krivaje"

Advokati koji zastupaju 172 radnika, predstavnici "Krivaje" i Federalne vlade jučer oko 16 sati u Sarajevu su potpisali sporazum o načinu izmirenja dugova radnicima IP Krivaja, potvrdio je Bakir Ljubović, jedan od zastupnika radnika.

- Predstavnici radnika uvjerili su se da je novac deponovan na računu Općinskog suda u Zavidovićima, što je i bio njihov zahtjev. Sporazumom je predviđeno da se podnese zahtjev  za odustajanje do stečaja, koji će potom odblokirati proceduru registracije "Krivaje 1884", u vlasništvu Ferimpexa i državne "Krivaje", kazao je Ljubović.

Pet bivših radnica, koje odbijaju da se pridruže svojim kolegama, njih 167, potražuju oko 220 000KM i traže da im novac bude isplaćen unaprijed, a ne dan nakon registracije "Krivaje 1884".

Ako one ne odustanu od stečaja, sav posao Vlade, advokata, radnika, bit će uzaludan.

- Imamo nezvanične informacije da je Radna grupa, koju je formirala Općina Zavidovići, našla privremeno rješenje. Od tih žena zatraženi su brojevi računa i one

Page 2: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

bi vjerovatno već za dan-dva trebale biti isplaćene, od koga i kako, ne znam, kazao je Ljubović.

Nezvanično saznajemo da će isplatu "pogurati" braća Mujanović, suvlasnici "Ferimpexa" i investitora i suvlasnika nove "Krivaje 1884".

Set as favorite Bookmark Email This

Hits: 831

Komentari (63)RSS feed Comments

...napisao zacudeni, Lipanj 16, 2010 Ako ne prebace pare na konto radnika odma nece sigurno nikada .Nego ce za par dana tuziti radnike sto su osporavali placku nezapancenu u istriji Zavidovica i okoline. To sto se radi kod nas nema ni u Siciliji

+0

...napisao LASA, Lipanj 16, 2010 Ti nisi ZAČUĐENI ti si dalabu za dvojicu jer stvarno lupaš bez ikakve veze . Pročitaj svoj vlasti komentar par puta pa ćeš i sam da se lupiš šakom u tu svoju ludu glavu .

+1

...napisao miki666, Lipanj 16, 2010 Cudno pmi nesto da komentara nema, sta je....

+0

...napisao ., Lipanj 17, 2010 Zašto dan nakon registracije a ne dan prije registracije Krivaje 1884 ,ako su se već našle pare, neka neko odgovori na to pitanje?

-1

Page 3: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

odgovor .lasinapisao radnik, Lipanj 17, 2010 Lasa sta ti vidis lose u komentaru zacudenog daj meni objasni ja citao i nista nevidim sta covjek pise lose i glupo

+0

...napisao ., Lipanj 17, 2010 Ovih 5 radnica su svima nama pokazale put kako se treba boriti za svoje pare i svka im čast na tome, pokazale su se pametnije i hrabrije od muškaraca.Pokazale su nam način kako, u tjerati sudom u manjim grupiciama ili pojedinačno i dobit ćemo svoje pare.

-1

pušanapisao sud, Lipanj 17, 2010 Kako su to politicki jadnici koji imaju svoje prste (nisu vrijedni ime da im se pise), njihovi prijasnji podanici, a sada i Bige samo izrežirale, da se malo rastrese, jer sto se rastrese nije cementirano i lakse kroz njega prolazi. Tresla se gora, rodio se miš-ali je vuk pojeo jare na ime gozbe, dok su ostali pop...sili. E moj narode, bas ste naivni. Da se islo u stecaj (u sto ne ulazim dali je dobro ili ne) vidjeli bi se svi propusti, od ranijih godina, ali i sada, neko bi za to morao odgovarati, a ovako u okviru zakona i internih dogovora s odredjenim sektorima u vladi, ali i svesrdnu politicku podrsku (ONIH S POCETKA PRICE), Bige ce to kupiti i zatvoriti "LEGALNO" sve ukradene pare, iz lanca svih ovih s pocetka price.

+0

...napisao ., Lipanj 17, 2010 Sud, to je samo registracija, bit će tu još svađe oko Krivaje.

+0

Page 4: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao ., Lipanj 17, 2010 Registracija???Bili su registrovani u privatizaciji i Feroelektro, i Aluminijum i Dom štampe Zenica i druge firme.Ponavljam, bit će ovdje još godinama svađe oko Krivaje, puno, puno svađe pa i desetak narednih godina, jer mnogo ljudi ima tu svoje ostavljene pare, a paru je teško halaliti a pogotovo kada je para priznata presudom.

+0

...napisao LASA, Lipanj 17, 2010 Ja nemogu da razumijem te priče u prenesenom značenju .Evo SUD spominje neke plitičke jadnike i njihove podanike. Daj bolan koje ime. To se ponavlja i u drugom dijelu priče. A ZAČUĐENI nevjeruje svjoj Vladi koja je lovu već tada prebacila na Općinski sud u Zavidovićima .Spominje neke ,,tužbe,, protiv ovih 172 radnika , ma kakva god je ova država to se stvarno još nije desilo , ili ja nemam tu informaciju . Pa zar moj RADNIČE nije ovo suludo .Posljednja vijest je da su i onih 5 žena prisdale na dogovor sa Vladom , te bih se nalvjerovatnije ,,Krivaja,,1884 registrovala u ponedeljak ako Bogda da i nas 2000 radnika progledamo .

+0

.britkoj sabljinapisao radnik, Lipanj 17, 2010 Vas 2000 radnika sa bigama necete vidjeti dobra samo robvacete za njih i na kraju jedan po jedan biti na ulici kao onih 172 nezaboravi ovo vidjeces

+0

...napisao LASA, Lipanj 17, 2010 Ti da si iole RADNIK ti bi znao da je naš čovijek radnik stvarno robovao diljem cijelog svijeta , a molim te lijepo zašto nebi radio kažem opet radi 8 sati dnevno pa svojoj kući ženi i djeci . Pusti ti BIGE kraju oni su i meni itebi nedokučivi , kod nas je samo u pitanju lokalna ljubomora koju moramo potisnuti radi naše djece i krenuti velikm korakom naprijed.

+1

Page 5: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

pušanapisao sud, Lipanj 17, 2010 Ej LASA kad covjek cita tvoj komentar, u kojem pitas, pa u drugom u kojem konstatujes; samo da se nasmijem, iz dva razloga a jedan je ili si s malo znanja i skole na poziciji u krivaji-pa ti je sve dobro samo da si tu gdje jesi ili si s duznim postovanjem glup do bola. Pozzz

+0

...napisao Muhamed, Lipanj 17, 2010 Samo i Bige neka dobro znaju ako budu stezali radnike do nepodnošljivosti da mugu samo napraviti kontraefekat.Nisu svi ljudi u duši robovi, ima još ljudi koji ne mogu podnijeti ropstvo i ropski podanički odnos.Bige moraju već jednom shvatiti da se ne mogu ponašati sa ljudima kao da su stoka.To su ljudi koji imaju svijest i razum, koji znaju sabrati i oduzeti, i koji na kraju krajava u toj Krivaji imaju svoje pare, svoje plaće a koje su im Bige i Vlada dužni isplatiti.Ako Bige i Vladu nije ničemu naučio ovaj problem sa 172 radnika, onda zaista ostajem bez komentara.Ukoliko radnike budu stezali, dovodili ih do grtanica izdržljivosti, ukoliko ne budu cijenili rad i radnika, mislim da će imati još velikih problema sa radnicima, bez obzira ako i registruju Krivaju 1884.Sama registracija im nije nikakva sigurnost da će to sa privatizacijom i izaći sve na dobro.Sigurno neće ako radnike budu tlačili, nepoštivali, i na druge načine dovodili u situaciju da izaberu pobunu umjesto poslušnosti i rada.Samo Bige ne smiju zaboraviti da su tim istim radnicima dužni zaostale plaće, da su samo za zaostale plaće tim radnicima dužni najmanje deset miliona maraka, plus doprinosi za penziono.Ukoliko radnike budu doveli do granice izdržljivosti, sami bi ponovo mogli zapaliti situaciju i okrenuti radnike i koji rade protiv sebe a što im nikako ne bi išlo u prilog , jer ako se radnici pobune propade privatizacija, ode sve u helać a Bige to moraju znati.Popustite Bige, ne tjerajte ljude-ranike da se okreću protiv vas.

+0

...napisao Muhamed, Lipanj 17, 2010 Ako Bige konačno riješe i taj problem sa registracijom Krivaje 1884, savjetovao bih im u najboljoj namjeri da odmah počnu sa isplatom zaostalih radničkih plaća, da ako ne mogu u parama neka otvore ponovo "Planet", neka daju nešto ljudima, da narod-radnici osjete neku naklonost prema njima.To ti je tako ako gospodar ne hrani ćuku ili ako ga uz to i uadra a i ne hrani ga, pa šta može drugo očekivati nego da ga ćuku ujede ili u najboljem slučaju da se otrgne sa lanca i pobjegne od takvog gospodara.Ali opet kažem Bige ne smiju zaboraviti, nikada ne smiju zaboraviti da ti

Page 6: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

ljud-radnici u Krivaji imaju svoje pare a da se pare ne halale lahko i ako si nekome dužan ti sa njim gledaj lijepo, jer kome si dužan nemoj ga tlačiti jer sve se to može okrenuti protiv tebe da ti sve propadne pa i privatizacija.Da li su Bige mogle pretpostaviti dokle će dovesti ovaj problem sa 172 radnika?Zato neka Bigama bude dobra pouka ovo sa ovih 172 radnika, može im to iskustvo valjati u životu.

+0

bez naslova!napisao šetač, Lipanj 18, 2010 Ja bi opet ponovio par stvari! Žalosno je za advokate da za jedne izganjaju jedno, a za druge nešto povoljnije - to im nije u duhu jednakopravnosti, morala i etike i trebaju pod hitno da napuste posao, jer izgleda da ga ne znaju raditi. Ne mogu se oni pradvati time što kažu - mi samo radimo svoj posao i zastupamo klijente. To je crnilo što se može desiti jednom društvu. Drugo: Ne trebate plašiti radnike nečim što već doživljavaju - nekakvim crnim prognozama i neodgovarajućem ponašanju gazda - poslodavaca u odnosu prema radnicima. Odnos poslodavca prema radniku je definisan zakonom, a za sprovođenje zakona odgovorni su svi. Sve stiže pravda. Postoje i inspekcije rada, postoji sindikat, i na kraju postoji i mafija, pa i Božija pravda koju sam trebao staviti na prvo mjesto.

Treće, ovaj odnos i nagodbe što se dešavaju, pa eto narode, ko nema para znate sada ko će dobiti na račun, pa bujrum na njihova vrata, imena su objavljena - prvo treba ići na vrata ovih 5 žena, jer će one imati kod sebe 220.000,00 maraka i ko nema para - njima na vrata i fino ih zamilite za malo sadake, neka one vide kako je imati haram novce (kamatu) i neka nemaju mira od svojih komšija, a zdići su poznati po zavidluku pa su sad na listi.

Nas 1911 koji smo ranije pristali na nagodbu - i ovih 220.000,00 će nas koštati. Svi bi mi trebali ići u Stranku kokoza, eto večeras je promocija i idealna prilika da se učlanimo!

Poruka ljudima koji prave zakone: Pod hitno promijeniti Zakon o radu, promijeniti Kolektivni ugovor, promijeniti propise koji su vezani za naplatu kamata po osnovu tužbi, jer ti propisi i zakoni ne odgovaraju nikom - ni građanima, ni radnicima, ni državi, ni poslodavcima, ni seljacima. Ako nekom nije jasno šta treba promijeniti u ovim propisima - dovoljno je neka analizira slučaj krivaje, da ne spominjem slične slučajeve (bolnica Žepče, rudnik željeza u zenici, agrokomerc, tužbe radnika koji su na budžetu - škole, sudovi, policija,................ svi su nezadovoljni ovim propisima i svi se utužuju, i svi na kraju gubimo, a niko ne dobija!

Pravda radnicima!! SF/SN

+0

Page 7: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao pape2, Lipanj 18, 2010 Lijepa je to cifra 220 hiljada maraka na 5 žena.

+0

bez naslovanapisao Imas pola marke?, Lipanj 18, 2010 Ovdje se prvo trebaju uruciti cestitke i priznanja.

Kao prvo ovim 172 radnika koji su ustrajali u svojim nastojanjima i posteno naplatiti svoj krvavo zarađeni novac

Kao drugo Federalnoj vladi na celu sa Mustafom Mujezinovicem, koja nije ponovo zakazala i ostavila 2.000 radnika na ulici. Da su bogdom ranije donosili ovakve odluke, mozda bi mnogi giganti ostali na nogama poput Agrokomerca, Rudnika itd..

Ka trece trenutnim radnicima jos uvijek neregistrovane Krivaje 1884, preko cih leđa se sve ovo prelomilo.

Mozemo mi napadati koga hocemo, ili donositi svakakve zakljucke. Nasi stavovi su jedno, ali stvarna situacija je drugo. Drzava u kojoj niti jedan organ vlasti ne funkcionise, ovaj put nije zakazala i omogucila je ljudima da rade i zaradjuju. Problemi ce tek sada nastupiti, sada treba ova ista vlada na celu sa Mustafom Mujezinovicem, krenuti u reviziju privatizacije, kao sto je to uradjeno sa Energopetrolom, nakon cega je konzorcij INA MOL, investirala 96miliona maraka, predviđenih ugovorom o dokapitalizaciji drzavnog dijela Energopetrola.

Bige su usli u Krivaju prije dvije godine, i nisu ulozili niti 1KM, preuzetih obaveza prema ugovoru o privatizaciji u kojem stoji da ce Ferimpex kao osnivac nove Krivaje 1884, u istu investirati nekoliko miliona KM, uvezati staz za sve radnike koji su presli iz stare Krivaje, isplatiti zaostale plate.

Sto se tice robovlasnickih odnosa prema vlasnicima, to nece ici tako lako. Lako je kontrolisati firmu kao sto je Ziko, gdje su 99% zene i gdje pomenuta firma ima oko 300 radnika. Radnike Krivaje njih skoro 2000 ce biti teze kontrolisati, pogotovo jer ima dosta muskaraca.

Ferid Mujanovic, poznati kauboj iz Zavidovica, jedan od trojice brace, bi najprije mogao da usmrdi negdje u kanalu, ukoliko se nastavi ponasati kao da je Bogom dan. Nepismen covjek koji je do novca dosao, pitaj Boga kako vedri i oblaci nad gradom. To nece ici tek tako, i odnosi prema radnicima ce se ite kako promjeniti kad neko od njih usmrdi u kanalu!

Page 8: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Vlada je uradila prvi od nekoliko koraka.. Trebaju drzati Krivaju pod prismotrom i nedozvoliti da se Krivaja 1884 pretvori u Ausvitc!

+1

...napisao ,, Lipanj 18, 2010 Sa registracijom Krivaje 1884 Bige će izgubiti svako opravdanje što ne ispunjavaju obaveze prema radnicima (koji su potpisali sporazume) u vidu isplate zaostalih plaća i doprinosa za penziono.Oko 10 miliona maraka za zaostale plaće, doprinosa 16 miliona i 500 hiljada maraka, 20 miliona marka ulaganja u tehnologiju za 4 godine, morat će računati i na obavezu da povećaju redovne plaće sa sa prosjeka od 200 do 250 maraka na 500 do 600 maraka.Lahko je manipulista radnicima dok ih plašiš stečajem ali kada i to prođe onda će svako tražiti svoje, radnici zaostale plaće, doprinose, elektroprivreda, komunalno, šumarstvo, država.Bit će ovdje oko Krivaje još svega, puno je obaveza a spremnosti na izvršavanje obaveza sasvim malo ili nimalo (koliko se moglo vidjeti u ovih 22 mjeseca ).Bit će papreno.

+0

...napisao 167+5=172, Lipanj 18, 2010 Mislim da su jedino pametno uradile ovih pet otpuštenih radnica.Slušam na TV dobile te radnice 203 hiljade maraka na svoje račune.A što se tiče ovih 167 otpuštenih radnika mislim da oni nikada neće ni vidjeti a kamoli dobiti svoje pare u ruke, ispušit će i ispast najveće budale i gubitnici.Ma daj beri pamet, ko će to njima dati 3 miliona i 150 hiljada maraka, kada je sva imovina Krivaje koja ulazi u Krivaju 1884 procjenjena na 4 miliona maraka.Tih 167 radnika će u ovoj priči biti najveći tragičari.Mislim da nikada neče dobiti ta 3 miliona i 150 hiljada maraka.a uostalom ko garantuje da ponovo neće zapeti sa registracijom Krivaje 1884 i da li će i nakon ovoga firma opet registrovati.Ima tu još dosta nepoznanica.

+0

...napisao ., Lipanj 18, 2010 Sve je to sumnjivo.

+0

Page 9: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao wooohoooo, Lipanj 18, 2010 a zasto bas ni u jednom komentaru se ne spominje bolovanje???To ste vecinom zaboravili...tu su veca dugovanja od svih...a sto se tice ovih 172 radnika (neradnika),koji nece u Krivaju zbog malih plata,niko ne spominje jadne radnike i njihove MIZERNE place.To sto radnici umiru zbok krize i neimastine,to nikog nije briga,a Bige(lubenicare),da ne spominjem...

-1

...napisao LASA, Lipanj 18, 2010 NAJVAŽNIJE JE DA ĆE SE ONA ,,KRIVAJA,, 1884 SA HAJROM HAIRLI REGISTROVATI U PONEDELJAK . SVI DUŠMANI, NERADNICI I OPAJDARE NEKA CRKNU KO STJENICE . NEĆU SE VIŠE JAVLJATI POSAO JE ODRAĐEN . MI ĆEMO AKO TREBA RADITI I ZA MANJE , A VI U NJU ,,KRIVAJU,, NI KAO TURISTI.

+0

...napisao britka sablja, Lipanj 18, 2010 Jedno zlo je bio stečaj.On je hvala Allahu dž.š. propao.Sada treba paziti da radnici budu u povoljnom položaju.Ovih 172 je prošlost,to su sami htjeli da budu.Vrijeme je da Vehbija bude prošlost jer radnicima sada treba veliko jedinstvo,sloga i postavljeni ciljevi.Ljudi moji ko god da je uzeo Krivaju to bi uradio zbog profita.Nije meni drago što su to bilge ,ali moglo je i gore.Ovi filozofi sa portala su haman neki stručnjaci od čije stručnosti ni sami nemaju koristi. PS.Pohvala za Mirsada Buljubašića i njegovu izjavu Avazu.

+0

očekivanjanapisao šetač, Lipanj 19, 2010 Sve je u redu sa borbom ovih 172 radnika, ali,...... Žalosno je što su svoja prava ostvarivali preko prava 1911. Oni spominju svoj "krvavo zarađen novac" u krivaji!!! Kao da ovih 1911 radnika to isto nisu imali!!! Sada kada se firma registruje, sve oči su uprte u to kako će pige izvršavati svoje obaveze!

Page 10: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Sada će i ovih 1911 radnika ostvariti svoja prava, koja nisu nimalo drugačija od prava 172 radnika, jer se radi o istoj stvari i o istim "krvavo zarađenim platama". Sad se očekuje isplata zaostalih plaća - svaki mjesec po jedna barem, a dobro bi bilo i mudro, da oni isplate u jednom mjesecu i tri zaostale plaće, da bi ovaj radnik nekako predahnuo od ovog iscrpljivanja oko neizvijesnosti, i to je moj prijedlog sindikatu da to traže - tri zaostale plaće odjednom. Sada se očekuje uplata u penzioni fond, pa da i mi penzioneri konačno počnemo primati svoje penzije. Očekuje se i to da se dobiju dionice, pa ako i sa tim hoće neko da zaradi prodajom svojih dionica - da mu je to omogućeno. Uglavnom - posla ima za sve - za državu, za pige, za radnike, a i za nas penzionere - da to sve pratimo!!!

Pravda radnicima!!!!

SF/SN

+1

...napisao ., Lipanj 19, 2010 Ima ona stara narodna, dobro poznata izreka da para vrti gdje burgija neće a tako i sa Mirsadom Buljubašićem.Provrtila para gdje burgija nije mogla.

+0

...napisao Bigin čovjek, Lipanj 19, 2010 Mirsad Buljubašić se sada pokušava predstaviti ko neki pozitivac, ko čovjek zaslužan za zaustavljanje rata, slično kao i Slobodan Milošević nakon Dejtona.Zakuho rat i ko on sad dobar što je zaustavljen rat.On to samo misli da je dobar i da mu je sve zaboravljeno i oprošteno.Samo malo još vidjet će da mu nije ni zaboravljeno ni oprošteno.Njemu koji je olajavao velike dobrotvore ovoga grada i općine Bige, kojim je podnijeo tolike krivične prijave protiv velikih sinova ovog grada i općine (Biga), koji je toliko u Avazu olajavao i pljuvao po Bigama i po Krivaji, koji je podnosio dokumentaciju tužilaštvima i SIPA-i protiv Biga i Krivaje.I da mu se sve to zaboravi i oprosti?> Sigurno tu zaborava i oprosta nema. Pitam Mirsada Buljubašića, tog licimjera i prevrtanera, ŠTA ĆEMO HARAMBAŠO ODMETNUTIH HAJDUKA SA KRIVIČNIM PRIJAVAMA I LAŽIMA KOJE JE PISAO AVAZ PROTIV KRIVAJE I VELIKIH SINOVA OVOG GRADA I OPĆINE BIGA?HA HARAMBAŠO?

-1

Page 11: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

za Biginog čovjekanapisao šetač, Lipanj 19, 2010 Ako u toj dokumentaciji ima istine, ti Bigin čovječe - ne provociraj - nego se spremaj da se sa pigama braniš na sudu, a ako su to laži i klevete što je Buljubašić pisao, e onda treba Mirsad da se pripremi za osvetu jer će ga Bigin čovjek i pige negdje stići.

Moje osobno mišljenje i pitanje: U čemu su to oni veliki dobrotvori (pige) ???, Ja vidim samo lično bogaćenje jedne porodice, i otimanje od radnika koji pošteno sada zarađuju i zakidanje državi neplaćanjem obaveza, a svo bogatstvo koje su prisvojili - sve je i to za mene sumnjivo i treba da se preispita od strane državnih institucija. Nema tu ni mrve dobrotvornosti.!!!!

Vidim isto tako da radnik ne može ni luča da iznese za potpalu kroz kapiju, dok velike gazde koriste sve kapacitete za privatne stvari (građenje kuća u Sarajevu, Zdićima,.... i njihovo opremanje). Kakaciteti i materijali su u Krivaji (sirovine, struja, i ostalo), a radnik dobije dnevnicu koja se proknjiži kroz šiktaricu i ide preko plaće. Je li to dobrotvornost, ili je zloupotreba bogatstva, trošenje struje, lakova, brusnog papira, alata i dr. koju kasnije radnici moraju da plate odbijanjem utrošenog kroz materijalne troškove.

I još nešto, recimo, ako neka stvar nestane u pogonu - oni preko plaće kažnjavaju sve radnike, pa i one u kancelarijama i one koji ne rade ni blizu tog alata, ali mu se odbijalo od plaće kao da je on to odnio kući (nestala stvar u Tvornici kuća, a oni kažnjavaju ljude u Inženjeringu, ili nestao alat iz krojačnice N4, a oni kažnjavaju blagajnicu koja je na spratu itd, itd. A ta "nestala stvar" je sigurno sklonjena od strane piga u drugi pogon, ili se pokvarila, pa oni da nebi davali pare iz svog džepa-najlakše je oporezovati radni narod!!!! Gdje je tu dobrotvornost????? I dok god oni budu plaćali radnika-majstora cca 250 km, i odbijali od plaće bez osnova, uvijek ću ovako negativno pisati o njima!!!! A ovo za luč - ne mora radnik ni to da iznosi i tu sam na vagi.

Pravda radnicima!!!! SF/SN

+0

...napisao ., Lipanj 19, 2010 Šetač svaka ti čast, ...

-1

Page 12: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Za Biginog napisao Imas pola marke?, Lipanj 19, 2010 Bigin ako si tako dobar sa Bigama a nisi jedan od njih, pazi samo da ti Ferid ne naguzu zenu!

Samo ti porucujem da se pazis, nebi skodilo!

SF/SN

+0

...napisao ., Lipanj 19, 2010 Vlasti ne žele procesuirati kriminal: Zašto BiH kao Hrvatska ne ukine rok zastare za ratne profitere i mafiju? Hrvatska u Ustav stavila odrebu o procesuiranju ratnog profiterstva i privatizacijskog kriminala. U BiH nastupa zastara za 20, deset i pet godina Veličina slova: T. LAZOVIĆ 19/06/2010 09:40:00 Sabor Hrvatske: Mjere protiv kriminala Korumpiranim vlastima u Bosni i Hercegovini ne pada na pamet da, kao što je to prije samo nekoliko dana učinio Sabor Hrvatske, u Ustav unesu odredbu prema kojoj ratno profiterstvo i privatizacijski kriminal nikada ne bi zastarijevali u sudskim procesima.

Prema važećim krivičnim zakonima u BiH, kriminal iz oblasti ratnog profiterstva i nezakonite privatizacije ima rokove kojima može pravno zastarjeti, čime bi počinioci bili amnestirani od sudskog gonjenja.

Politička podrška

Na taj način privatizacijska mafija i ratni profiteri mogu, uz političku podršku i lobiranje, odgoditi procesuiranje svog kriminala sve do isteka roka zastare.

No, u Hrvatskoj, gdje vlasti očito pokazuju ozbiljne namjere da se bore protiv kriminala i korupcije, Sabor je prije nekoliko dana odlučio u najviši zakonodavni akt države - Ustav - uvrstiti odredbu kojom zločini ratnog profiterstva i kriminalne privatizacije nikada ne zastarijevaju, jednako kao i ratni zločini.

Sudija Suda BiH Izo Tankić za naš list kaže da u BiH postoje rokovi zastare i da oni zavise od visine kazne koja se može izreći za određeno kriminalno djelo.

- Što je kazna veća, to je duži rok zastarijevanja, koji može biti i do 20 godina u slučaju teških krivičnih djela. Za manja djela apsolutni rok zastare može biti i pet do deset godina - kaže Tankić.

Pitanje vrijednosti

Page 13: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Govoreći o odluci susjedne države da za profiterstvo i privatizacijski kriminal ukine rok zastare, sudija Tankić kaže da je tu riječ o političkoj odluci u usmjerenju zakonodavnog tijela.

- To je pitanje vrijednosti, šta je kome vrijedno, postoji li saglasnost da je nešto toliko vrijedno da se uvrsti u Ustav ili ukine rok zastare. O tome svakako trebaju odlučiti građani, odnosno njihovi predstavnici u parlamentu - navodi Tankić.

Cjelokupan tekst dostupan je čitaocima "Dnevnog avaza" i pretplatnicima online izdanja...

www.dnevniavaz.ba

+0

...napisao ., Lipanj 19, 2010 2008+20=2028

+0

Krivaja i njena stvarna vrijednostnapisao Nerac, Lipanj 20, 2010 Diglo se mnogo prasine i dize se jos uvijek u vezi Krivaje i njene privatizacije.

Uvjeren sam da vecina komentatora ne razumiju procese Kapitalizma i da nemaju uvida kako se to desava u zapadnoj evropi. Bio sam u Krivaji i obisao par pogona. Utisak koji sam stekao nije bio pozitivan. Jedno marodno preduzece sa malo profesioanalizma , radnici lose motivacije, pogoni zastarjeli, Firma na prvi pogled djeluje napustena i zapustena. Infrastruktura podsjeca na komunisticka vremena, sve je zastarjelo. Pomislio sam kako se uopste isplati investirati u preduzece ciji plasman produkta niji nicim zagarantovan. Trziste je unisteno 90-ih a kompenzirano firmama iz poljske, ceske, slovacke, rusije i kine. Kako pokrenuti pogon gdje mozes nesto proizvoditi a nemas zagarantovanu sirovinu. Krivaja je preduzece koje ni jedna strana investiciona grupa nebi kupila ni za simbolican 1KM. 2000 radnih mjesta zaradjuje platu u Krivaji. 2000x 500,00KM= 1.00 000. 1 Milion konvertibilnih maraka. Neznam kolike su prosjecne bruto- plate u krivaji. Uzimam faktor 500KM kao procjenu ili otprilike vrijednost. Koliko je to precizno ne znam, cuo sam da radnici imaju neto-platu 200KM, sto znaci da firma od bruto-plate isplacuje za penzijski, zrastveni, porez, u fond za nezaposlene i tako dalje. 1 Milion KM, a gdje su troskovi nabavke sirovine, transport, organizacija, investicija, donacija ... i tako dalje.

Page 14: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Sad ce neki reci a sta je Hotel Kristal? Od svih Hotela u kojim sam imao priliku da prenocim, mislim da je Kristal jedini hotel u kojem se tesko odmoriti. Kreveti su katastrofa, sobe kao da nemaju zidova, sanitarije uzasne. Jedino osoblje koje je radilo, trudilo se koliko je u njihovoj moci da boravak u Hotelu bar malo bude dostojan hotelijerstvu. Kristal treba srusiti i napraviti moderan hotel, gdje se covjek, putnik osjeca dobro,gdje su komfort i ugostiteljstvio na nivou.

Cast Bigama, ljudi imaju strpljenja i vizije. Povecace se i plate vremenom. Tesko je stvarati u sredini gdje su negativne stvari dominantne. Saberite se i pocnite gradit svoju novu buducnost.

+1

...napisao nucec, Lipanj 20, 2010 ovaj wooooohooooo je upravu.niko ne spomnje bolovanje,a tu su yaista velikaa dugovanja.Registracija je u ponedjeljak,tako sam bar ja cuo...fala dragom Allahu dz.s.pa je dao da docekamo nakon druga TITA da i ovaj gigant ponovo stane na noge,pa ako treba i sa stakama...

+0

treba znatinapisao sud, Lipanj 20, 2010 Ljudi, ja bih volio da hoce stati krivaja na noge, svima bi u zdicima bilo lakse, ali vjerujte-nikada vise krivaja nece stati na noge, uvijek ce jadni radnici patiti, kupovati za bonove u planetu i slicno-gdje ce im se dodatno krasti po 30% od plate. Bige su lokalni pijacari, a da bi krivaja stala na noge trebaju puno, puno veci igraci.

+0

...napisao ., Lipanj 20, 2010 2008+20=2028

+0

Page 15: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao ., Lipanj 20, 2010 2008+20=2028

20x365=7300

+0

...napisao ., Lipanj 20, 2010 PRAVDA JE SPORA ALI STIGNE,KADA TAD.

+0

...napisao Bigin čovjek, Lipanj 20, 2010 Najviše mi se zgadio sa svojom pričom Mirsad Buljubašić.Grozim se od njega. Sada kada je malo podmazan počeo pričati sasvim drugu priču, za malo para hoće da velikim dobrotvorima Bigama proda sasvim neku drugu priču, ko on nikada nije imao namjeru da radi protiv njih i protiv Krivaje 1884.Toliko je licimjeran kada ga slušam na sastancima, gadi mi se koliko se dodvoraje, uvlači se u šupak, samo što ne pođem povraćati kada ga slušam.Sjedi na sastancima, priča, ko on nije ništa kriv, da nije mislio ništa loše, da nikada nije bio protiv velikih dobrotvora Biga a ovamo ih olajavao na pasija kola, olajavao ih godinu i šest mjeseci u smrdljivom Avazu.Koji je to licimjer i prevrtaner, koja je to ulizica.Šta je sve iznosio u Avazu protiv Biga , Krivaje i Krivaje 1884, a sada hoće da se proda velikim dobrotvorima Bigama ko neki pozitivac.Misli Mirsda Buljubašić da su veliki dobrotvori Bige, naivne budale.Grdno se vara ako tako misli.Shvatit će.Koliko je podnijeo krivičnih prijava, prijava SIPA-i i ostalim, toliko je olajavao i sada ko on je prijatelj velikim dobrotvorima Bigama.Tako se nisko spustio.

+0

...napisao *****, Lipanj 20, 2010 Ko s đavolom tikve sadi, o glavu mu se obijaju.

+0

Page 16: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao Se4mir, Lipanj 21, 2010 Za Setaca: Bilo bi lijepo da upotrijebis taj svoje ljeljak sto imas izmedju dva uha i da pripazis sa savjetima kome da se pokuca na vrata. Ne okreci pilu naopako i ne trazi tudje, ako imas muda pokucaj na vrata onima koji su oteli svima vama pa i tebi.

+0

za Neraca i Se4mir:napisao šetač, Lipanj 21, 2010 Prvo za Neraca: Šta to fali komunizmu i izgledu u komunizmu. Svo ovo bogatstvo se izgradilo u doba socijalizma koji je prelazni period ka komunizmu, a komunizam nije bio još zaživio u SFRJ, pa ne znam gdje si to bio - možda u Kubi ili Kini? Krivaja vredi onoliko koliko može da proizvede - a samo sa jednim kupcem ove godine krivaja je ugovorila oko 45 mil km. što znači da je ugovoreno preko 60 mil. km samo za ovu godinu. I ti sa svojom pričom ovdje hoćeš da kažeš da ona sada vredi ni 1 km. Hoćeš da povjeruješ u to a i sam znaš da nisi u pravu! Krivaja ima potencijal, i to si u svojoj priči sam potvrdio, jer šuma je obnovljivi elemenat prirode, pa malo prošetaj po planinama oko zdića pa vidi to bogatstvo! Ne pripremaj sa svojom pričom ove čitače na nešto što će možda doći i ne zbunjuj čitače!!!!

A za Se4mir: Bolje imati i ljeljak nego nemati ni mrve pameti - to je bar lahko zaključit, a što se tiče kucanja na vrata - pa uvijek ga je bilo i bit će!, raspitaj se kako je lahko dobiti na bingu - svi ti dođu na vrata, komšije, rodbina koju i ne znaš, i traže pomoć, a u ovom gradu pomoć je uvijek potrebna. Ti ne moraš otvarat sirotinji, a moj savjet ti je da bar prokletu kamatu podijeliš, jer od nje nema hajra ni nafake - nego samo problemi!!!! Ne tražim ja tuđe, nego ono što pripada svima. Ja nisam od onih što mole za milostinju, hvala Bogu, nego od onih koji hoće od svog rada da živi, ja sam bio i ostao pošten!!!

+0

...napisao šetač, Lipanj 21, 2010 Pradva radnicima!!!!

SF/SN

+0

Page 17: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao Se4mir, Lipanj 21, 2010 Setac, ko je napravio od zavidovicana sirotinju? Ko u voznom parku ima auto vrijedna par miliona maraka? Od cijih je to para zaradjeno? Zasto bi ti otimao od zena koje su dobile ono sto je njihovo, ono sto su ONE zaradile im pripada?

+0

...napisao Se4mir, Lipanj 21, 2010 I nemoj tih gluposti o kamatama, odere te banka ovako ili onako.

+0

za Se4mirnapisao šetač, Lipanj 21, 2010 Od zavidovića su napravili sirotinju SDA sa svojim podobnim iz prvog safa, uz saradnju kolega sa viših nivoa vlasti i sa kalemarima (lubeničarima i sličnim gazdica).

A kažem na prvom mjestu je politika i vlast a politiku je vodila vladajuća stranka SDA i aminovala sve lopovluke. Vidi se da su sve što su mogli da istjeraju iz zavidovića istjerali su (poduzetnike, doktore, ....) i sada su oni u susjednim općinama i tamo rade. Domaće gazde ucjenjuju radnike na sve načine - malom plaćom pogotovo.

U voznom parku imaju svi gazdice koji imaju džipove a najveći vozni park imaju pige koji su na firmu kupovali sve te moćne aute, a novce su krali od radničkih plaća!

A što se tiče otimanja od ovih žena - nisam ja mislio na otimanje - nego na sadaku i na darovanje, jer je činjenica da su im legle pare a ovdje narod nema para pa ide onom ko para ima, i ne mislim ja na krađu nego na milostinju.

A što se tiče prokletih kamata, banka te odere, a i ove žene su oderale državu sa svojim iznosom prokletih kamata. Zato ja i kažem - proklete kamate!!!!!! Čovjek - ako je čovjek - neće uzimati kamatu prokletu, nego su se mogli nagoditi. Nas 1911 je se nagodilo kako se nagodilo i bez feninga kamate - mi smo ljudi, a ovi što su zakereali za puni iznos kamata - to nikako nisu! I nemoj da razdvajaš naše tužbe - to je potpuno ista stvar - samo je neko proklet a neko čovjek koji je spreman da se nagodi sa drugim. Onaj ko se ne dogovara - to je bolesnik i prokletnik. To je moje osobno i lično mišljenje.

Page 18: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Pravda radnicima!!!! SF/SN

+0

...napisao *****, Lipanj 21, 2010 Šetač, hajd mi nešto iskreno onako ljudski odgovori, da li ćeš ako ti Bige ne isplate zaostale plaće i ako ne dobiješ dionice u Krivaji 1884, hoćeš li ih tužiti, njih i Vladu?Šta ako ti ni nakon registracije(ako je bude?) ne omoguće tvoju penziju?Hoćeš li ih tužiti, šta ćeš uraditi?Hoće li te to raspaliti pa ćeš od njih tužbom tražiti sve svoje do poslijednjeg feninga?

+0

...napisao *****, Lipanj 21, 2010 Šetač, hajd mi nešto iskreno onako ljudski odgovori, da li ćeš ako ti Bige ne isplate zaostale plaće i ako ne dobiješ dionice u Krivaji 1884, hoćeš li ih tužiti, njih i Vladu?Šta ako ti ni nakon registracije(ako je bude?) ne omoguće tvoju penziju?Hoćeš li ih tužiti, šta ćeš uraditi?Hoće li te to raspaliti pa ćeš od njih tužbom tražiti sve svoje do poslijednjeg feninga? KOLIKO ĆEŠ IM DATI ROKA DA TI TO ISPUNE, KOLIKO MJESECI NAKON REGISTRACIJE 8AKO SE REGISTRUJU)?

+0

...napisao *****, Lipanj 21, 2010 Šetač hoćeš li se ti dogovoriti sa Bigama, da ti ne uplate za penzionisanje, da ti ne dadnu zaostale plaće, da ne dobiješ dionice???Šetač, dogovor?Kako će se neko s nekim dogovoriti kad taj traži da ti sve uzme a da ti ništa ne da???Koliko ćeš im dati roka da ti ispune obaveze prema tebi pa ćeš ih potjerati sudom?Koliko ćeš izdržati još bez penzije?

+0

Page 19: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

za kapetana I klase:napisao šetač, Lipanj 21, 2010 Dragi kapetane, ja očekujem odmah nakon registracije, kada se počnu isplaćivati zaostale plaće, da ih počnem primati. A za dionice, kad budu, to zajedno sa ostalim radnicima, nas 1911. To je valjda procedura i to se ide u sud na ovjeru. A što se tiče penzija, očekujem ih kada oni uplate,a među prvim sam grupama za isplatu!

Koliko ću čekati - pa nema čekanja. Prvi mjesec ako ne isplate zaostalu odmah ih tužim. Oni su odgovorni kada se registruje da nam sve to namire, a normalno tražit ću svoje pare do posljednjeg feninga. Tu ne računam zatezne kamate proklete, jer ih ni oni ne računaju - ako si mislio na njih. Samo onoliko koliko piše na listiću, jer ih imam 15 listića i na njima ima i iznos. Mislim da su pige svjesne, i da se ne smiju igrati sa nama, nas 1911, jer je to sporazum, a ako se sporazum prekrši sa njihove strane, onda ja čekam svoje novce od pravosnažne presude, a tu piše lijepa cifra (ne računam kamatu prokletu). Meni je svejedno - ili ono što sam potpisao (zaostale plaće, dionice, penzija), ili pare od tužbe - pa neka izaberu šta im je jednostavnije da nam daju!

Valjda sam bio jasan!!!! Naravno da tužim i naravno da hoću svoje pare, ali bez kamata prokletih! Mislim kada se ja odreknem kamata - te pare ne ostaju pigama - nego njih i nema i ne postoje, a ako bi ja na njima insistirao - tek se one tada pojavljuju i obračunavaju.

Pravda radnicima!!! SF/SN

+0

Kalkulacija zamagljenih mozgova...napisao Nerac, Lipanj 21, 2010 Sta fali komunizmu?!

Komunizam/ Socializam je uredjenje drustva ili drzave koja je fiktivno svim faktorima omogucava isti ili slican zivotni standard. On ce mozda za neke buduce generacije predstavljati dio rjesenja ekzistencije. Medjutim u danasnja vremena, gdje novac ili materijalizam igraju dominantnu ulogu, on zvuci kao utopija. U kapitalistickom drustvu se komunizam tretira kao neki oblik drzavnog kriminala gdje se grupe koje su aktivne, posmatraju kao teroristicke grupacije i tako se i tretiraju. Zasto to kazem..? Bosna i Hercegovina zeli u evropsku uniju. Ja licno se nadam da ce se to i desiti uskoro. Komunizmu, socializmu , neofasizmu, nacionalizmu ili bilo kojim drugim obliku extremizma, tu nema mjesta, jer oni definitivno ne cine fundament demokratije i kao takve pojave su losi signali za investore iz zapadnih drzava ili za banke ili za zapadni svijet. Sto se tice Krivaje, situacija je komplikovana. Ako se globalno stanje na zavidovickoj opcini posmatra, licno mislim da je mnogo toga vise moguce uraditi nego sto je trenutno stanje. Krivaja predstavlja relativan problem zaposlenima i onim bez posla. Krivaja ima takoreci i obavezu i monopol na zavidovickoj opcini.Oni koji su zaposleni

Page 20: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

primaju male plate a oni koji nisu zaposleni moraju ici van Zavidovica na posao, sto nije nista neobicno. Monopol koji Krivaja predstavlja ima ucinak da svi drugi potencijalni investori koji zele otvarati nove firme imaju problem politicke naravi. Firme iz Zavidovica sele u zepacki region !! Zasto? To nije proces potrebe. Tu je politika i opcina koje nisu na visini zadatka. Mogucnost blokiranja u bilo kakvim obliku naravno ima politicku vrijednost. Krivaja je jedna mogucnost , ipak postoji princip gdje konkurencija ozivljava privredu stvarajuci situaciju prirodnog prociscavanja trzista. Sto se tice kine...da bio sam i tamo. Oni su za razliku od nas apsolutni Global-Player. Samo toliko na ovu temu. (mi ekonomski i politicki gledamo samo do naseg kucnog praga jer zamagljenost u glavi neda nam da progledamo sta se to i sa kojom dinamikom se stvari mjenjaju u svijetu.! )

Pozdrav svim Krivajasima i Zavidovicanima. Ulaskom u Evropsku Uniju bile bi i plate relativno regulisane po evropskim standardima. I to je jedan od uslova za ulazak u nju. Eh sad kocnicari imaju razlog zasto se to ne desava...

+0

...napisao *****, Lipanj 21, 2010 Fala ti šetač na odgovoru, bio si savim jasan.Znači ako prvi mjesec nakon registracije krivaje 1884 (ako bude registracije???) ne budu davali zaostale plaće i ne uplate za penzije ti ih tužiš.Svaka časat na jasnom odgovoru, znači nisam sam koji tako razmišljam tu smo isti.

+0

...napisao *****, Lipanj 21, 2010 Kako je krenulo sa Grčkom, sutra Portugalom i Španijom za 20 godina za kada se predviđa ulazak Bosne i Evropsku uniju, Evropske unije neće ni biti.Toliko o Evropskoj uniji.

+0

...napisao Se4mir, Lipanj 21, 2010 Setac: Ne razumijes me sta hocu da kazem. Zasto bi sirotinja isla da kuca na vrata onima koji su dobili svoje, a ne onima koji su tu sirotinju stvorili? Onima koji su prodavali Krivajino (nase) vlasnistvo od Makarske do salona namjestaja?

Page 21: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

Krivaja je prije rata zaposljavala 10000 (DEEESET HILJADA HEJ) radnika, sada jedva radi 2000. Sa takvim kapacitetima ovih dvije hiljade bi trebali biti dobro zbrinuti. I ko je kriv za to? Onih pet zena sto su se izborile za svoje, onih pet zena koje su imale petlju suprostaviti se pljacki. I ti bi njima kucao na vrata.

Ne nadaj se sada boljem, sada ce vam tek sjesti na grbacu, ne shvatas da je doslo robovlasnistvo.

I zasto nam firme bjeze u Zepce? Koje to konjine vode opstinu kada im firme bjeze? Siguran sam da ce efendije odraditi posao i da ce opet nasavjetovati narod (ma koji narod, to je rulja) za koga da glasa u oktobru. Joj jesam ljut :-) Pozdrav

+0

dobro nam došlo ljeto!!!!!napisao šetač, Lipanj 22, 2010 Za Neraca: Ej moj prijatelju, ti jesi obišao svijet, i ako je tebi bolje ovo stanje od onog šta je bilo prije ove demokracije, onda se nikako ne slažem s tobom i kad pogotovo kažeš: "Medjutim u danasnja vremena, gdje novac ili materijalizam igraju dominantnu ulogu, on zvuci kao utopija. U kapitalistickom drustvu se komunizam tretira kao neki oblik drzavnog kriminala gdje se grupe koje su aktivne, posmatraju kao teroristicke grupacije i tako se i tretiraju." A kakav kriminal i terorizam ova sadašnja demokracija sprovodi?? Ne znam da li i to vidiš??? Ove aktivne grupe su vampiri i krvopije, i ako su ti oni draži, onda si isti kao i oni.

Ja sam kosmopolita, mrzim nacionalizam i nezakonito bogaćenje, Ja više volim da imaju svi, kao u socijalizmu, nego bogate pojedince sadašnjice i ovaj šuftaluk i pederluk, uvlačenje, špijuniranje, baliluk i ostalo negativno u ovom našem društvu.

U redu je kad zapad ima jednu filozofiju življenja, a ne znam da li je tebi jasno kako su oni došli do tog bogatstva. Ako ne znaš da ti pomognem - upravo robovlasništvom, kolonijalnim osvajanjem, pljačkom, i sada oni prosipaju demokraciju, borbu protiv terorizma, borbu protiv komunizma,... A nije mi jasno zašto izjednačuju komunizam sa terorizmom, kada oni u svoje ustave i zakone ugrađuju socijani elemenat i komunizam, a recimo jedna Švedska je najviše po tome poznata! Nije mi jasno zašto zapadu smeta komunizam! Možda što je pravednost u komunizmu dovedena do savršenstva, a eto socijalizam je prelaznica ka komunizmu. A socijalne partije pobjeđuju u mnogim europskim zemljama.

Nisam ja protiv bogaćenja, ja sam protiv nezakonitog bogaćenja, kriminala, korupcije i ostalih negativnih stvari po narod, po većinu naroda, a ne da se samo pojedinci

Page 22: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

bogate. Eto kod nas je moda da se pojedinci bogate, krađom od drugih, a taj lopovluk je teško ili nemoguće dokazati, sasmo možemo da pretpostavljamo, i ko bi njima kucao na vrata, kada oni i nemaju vrata, nego to su dvorišta, vile,... A ne znam da li su oni sretni u ovom gradu, kada znaju da njihove komšije se pate do preživljavanja, i kada ih toliko mrze, ne zbog ljubomore, nego zbog nepravde!!!

Mogao bi pisati roman o ovome, ali nije tema komentara. Neka se sada krivaja registruje, pa neka sve ostale aktivnosti krenu,....

Pravda radnicima!!!!! SF/SN

+0

...napisao *****, Lipanj 22, 2010 Pitaš šetač jesu li oni sretni u ovome gradu kada znaju da njihove komšije pate.Šetač znali su oni da njihove komiše pate i da su gladni i u ratu i u vrijeme kad aje Amer poginuo na Vardi, kada se zavidovićikim radiom puštala pjesma "ufati me panika, ufati me strah, šta ćemo jesti kada pojedemo grah", sve su to oni znali i uživali u logistici, imali su toliko da su mogli i svoje ćuke hraniti dok je narod umirao od gladi i iscrpljenosti.Sjećaš se onih slučajeva kada su ljude nalazili po stanovima , crkli od gladi a u ustima im komad deke, koju su žvakali.A oni su imali i naslađivali se i tada narodnoj muci ko i sada.Dok je jedan ugledni prijeratni sudija po gradu hodao gladan ko pas, iscrpljen do iznemoglosti ovi su imali i ni tada ih nije bilo briga za narod sem što su se brinuli da se štov više obogate tada (u ratu) kao i sada u miru (na račun tog istog naroda).

+0

Realitet sadasnjostinapisao Nerac, Lipanj 22, 2010 Setac... sta je bilo nekada? Bila je Krivaja i 10.000 zaposlenih u njoj , Jugoslavija, Bratstvo i Jedinstvo i koliko toliko regulisan zivotni standard. Zimnica i odjeca se dizala na kredite, bonovi, par ne par, redukcija struje, vode. farmerice iz italije, kafa iz turske. Zivilo se srecno i zadovoljno. Rat je bio, izgubilo se bratstvo a jedinstvo nestalo preko noci. Krivaja ne radi, a sta bi i radila? Ljudi gube zivote, gine se. U takvim okolnostima treba samo prezivjeti. Struktura naroda se promjenila. Hrvati iza brda, Srbi u repulici srpskoj.. I opet Krivaja. Narod bira nacionalne partije, jer su samo one garant da ce one sve uciniti sto je potrebno za bolje sutra. Ne znajuci da u zemlji u kojoj tekovine demokratije nemaju tradiciju, biraju se stranke koje temelje licne potrebe i interese. Sta se desava..? U vakumu pravne drzave, zapostavlja se radna klasa. Ne postoje

Page 23: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

zakoni koji stite i definisu radni odnos. Organzacija privrede na visem nivuo, se ne regulise zakonodavstvom. Organizacije Radnika, sindikati, ne definisu tarifne ugovore. Firme nemaju odgovornost za radna mjesta. Stvara se atmosfera takozvane " republika banana" u kojoj oni koji imaju novac kupuju vlast, forsira se korupcija, a vlast pusta korjenje u cjelokupnom drustvu sa istim ciljem. Plate, tarifni ugovori,penzije, zdrastveno osiguranje, razliciti fondovi za nezaposlene, porez, su faktori koji su svakom organizovanom drustvu od kardinaalne vaznosti. Taj proces uredjenja drzave na ovom nivou nije se desio. Vakum nastaje, Krivaja opet radi. Kretanja u Krivaji su produkt vlasti i zakona. To je trenutno stanje u cijeloj Bosmi i Herzegovini. Treba hitno napraviti zakone koji regulisu potrebe i obaveze radnika a takodje i firmi, te tarfine ugovore kojim se regulisu visine plata i svi ostali faktori zaposlenih, da bi imali sredjen status privrede i da krenemo u bolje sutra.

Fazit: Birajmo partije koje nam nude perspektivu progressa, pametnu i transparentnu ekonomiju, skolovanje bezplatno za sve ljude, lijecenje bezplatno za sve ljude, evropskog zivotnog standarda, Ljudsko dostojanstvo i slobodu religije u jednom sekularnom uredjenju. Zavidovci neka budu primjer da se moze, sa Krivajom......ali ne pod uslovom nego sa obavezom.

+1

za Neraca:napisao šetač, Lipanj 22, 2010 Odlično napisano Nerac! Sve i jedna riječ je na mjestu i bez imalo provokacija! Samo da se sada registruje krivaja, pa da se krene živjet malo boljim životom nego do sada. Kažem do sada i mislim na vrijeme tri godine iza nas. A što se tiče stranaka koje treba da biramo i tu se u potpunosti slažem, samo si uopšten, a vidi se (bar sam ja tako skontao) da pišeš da ne treba glasati za trenutne vladajuće stanke jer ove ne nude ono o čemu ti pišeš, ili su dokazale da to ne mogu ostvariti!!

Ja ću da glasam za one koji nisu trenutno na vlasti. I u svakoj opozicionoj stranci ima ljudi zbog kojih za njih ne bi glasao za njih i žao mi je zbog toga. Kako stranke ne vide da ih neki ljudi unazađuju i zašto im se stranka ne "zahvali" na članstvu. Eto htio sam glasati za SDP, ali zbog Vehbije to sigurno neću, jer je on nanio štetu radnicima u ovih posljednjih 19 mjeseci. Ne zaboravljam ja njegov doprinos ranije, kada je se izborio da svaki radnik dobije jednakopravno obeštećenje po pitanju Kolektivnog ugovora i tu je odradio pozitivno, ali ovo sada kada nije stao na stranu radnika, i nijemo posmatra da radnik majstor zarađuje od 150÷250 km mjesečno, kao i to kakav je odnos poslodavca prema radniku, pa i odnos prema nama koji smo u pemziji a ne primamo ni zaostalu plaću ni penziju - to mu uveliko zamijeram!!! Cijelo vrijeme je neaktivan po tim pitanjima. Ali nije Vehbija tema, ja se malo zanio u pisanju!

Bio sam na promociji stranke kokuza u Zavidovićima. Humanost na prvom mjestu je

Page 24: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

kod njih! Oni kažu da ljudi trebaju izać na izbore i glasati za sebe a ne za njih, ne za naše, nego za sebe!!!

Zatim sviđa mi se i Naša stranka, i tako to, uglavnom sve stranke koje nisu nacionalne, i koje nude ono što si i ti predložio!!!

Pravda radnicima!!!! SF/SN

+0

...napisao *****, Lipanj 22, 2010 Šetač, kada smo već god stranaka, reci šta misliš o stranci Fahrudina Radončića, kakve izglede daješ toj stranci?

+0

...napisao *****, Lipanj 22, 2010 Šetač, kada smo već god stranaka, reci šta misliš o stranci Fahrudina Radončića, kakve izglede daješ toj stranci?Koliko sam do sada mogao pročitati na ovom portalu on navodno ima neke druge svoje planove za Krivaju (navodno Krivaja bez Biga)?

+0

za kapetana:napisao šetač, Lipanj 22, 2010 SBBBIH Fahrudina Radončića će svakako uzeti dosta glasova od stranke SDA i SBiH, Ima dosta jak medijski uticaj putem Avaza i jaku propagandu. Ima jakog čovjeka Terzića, koji je uveo PDV za svog mandata. Samo je šteta za narod što su vladajuće stranke poslije novce iz PDV-a uzeli da troše, mislim na budžetlije kao da je to njihovo, pa su naprimali u državnu administraciju svoje (rodbinu, stranački podobne, a sve nesposobne i nedovoljno stručne osobe). I šteta što je sa PDV-om oporezovano lijekovi, pomagala, humanitarna pomoć i sl. Pa se PDV nije pokazao u prvom izdanju najbolje, a i taj zakon se može promijeniti, uvođenjem više grupa-stopa oporezivanja od 0% (za lijekove, pomagala, humantiarnu pomoć, brašno, i sl.); do npr 30% (alkohol, droga, cigarete, i sl...). Treba Terzić da to nastavi, jer je najupućeniji u taj PDV. Da izmijeni taj zakon - na način kako to odgovara narodu, a ne kako to odgovara vlasti. Vlast je tu zbog naroda

Page 25: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

i radnika, a ne zbog sebe!!!

Mislim da će SBBBiH biti na nivuo SzaBiH Harisa Silajdžića, i moguće da će proći, upravo zbog toga što je narod nezadovoljan vladajućom strankom.

A što se tiče Krivaje bez piga - to je moguće. Neće pige to zadržavati za sebe, oni će to sigurno prodavati. Što da ne. Jedan po jedan DC, (OOUR), pa ako je neko spreman da to kupuje - neka izvoli - sve se prodaje - preprodaje. Neka se pokaže kao dobar kupac, a kasnije ima šansu da se pokaže kao dobar poslodavac!!! Neka je kupe biznismeni koji ovdje hoće ovdje da pošteno zarađuju, da pošteno plaćaju radnike i sve će biti poslije u redu.

Najgora opcija je da krivaja ostane pod uticajem politike i političara, da njome rukovode stranke sa svojim podobnim ljudima preko nesposobnih upravnih i nadzornih organa (bar se to tako do sada pokazalo kao neispravno). Pa tako ako bi i SBBBIH postavljala svoje ljude u te organe i to bi bila katastrofa. Ja sam protiv toga, protiv politike. A ako će ona (SBBBiH) dovesti nekog novog kupca i to je u redu, što da ne. Neka plati onoliko koliko se traži da se plati i neka je njihovo. Žalosno je što će od sada sav taj obrt oko bogatstva krivaje da se promulja preko dinastije piga, ali eto oni su se borili dugo godina za nju, pa sada su izgleda na završnici svega - da to legalizuju, sav svoj rad na obezvrednjivanju i rad na prisvajanju krivaje (bogatstva) sebi - dinastiji piga!

Pravda radnicima!!! SF/SN

+0

...napisao *****, Lipanj 22, 2010 Šetač pitam te (za Fahrudina Radončića i SBBBiH) iz razloga što ako Bige (pige) ne ispune svoje obaveze prema radnicima (zaostale plaće,PIO, vama penzije), da je sve moguće.Registracije (ako je bude?), ali glavni ispit za Bige dolazi tek nakon registracije.Zaostale plaće, PIO, penzioneri, bolovaši, šumarstvo, elektroprivreda, povećati prosjek radničkih redovnih plaća, državi danak, komunalno, 20 miliona maraka ulaganja.Sve su se nekako i vadili tom registracijom (kao nisu registrovani iako je i to bezveze) ali kada sve to nakon registracije dođe na naplatu?Pitanje je da li će moći ispuniti obaveze iz privatizacijskog ugovora?Zatim u pitanje će doći i politička zaštita?Ko će biti vlast nakon oktobra?Možda Radončić?Ako Radončić ima neke svoje druge planove za Krivaju?A Bige ne ispune obaveze iz privatizacijskog ugovora?Dosta je tu nepoznanica?

+0

Page 26: KRIVAJA 1884 d.o.o.ZAVIDOVIĆI-juni 2010-OVO BITNO

...napisao ., Lipanj 22, 2010 Slažem se da će se oko Krivaje još lomiti koplja.