• 1. Cerita Lucu Malam Pertama Best Cerita Lucu Malam Pertama Disini , saya akan berkongsi antara cerita - Cerit a Lucu Malam Pert ama : Cerit a Lucu Malam Pert ama Satu : Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya: “Nenek, mana Papa dan Mama?” “Mereka masih di dalam bilik…” neneknya menjawab. Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak lelaki bertanya lagi pada neneknya: “Dimana Papa dan Mama?” “Mereka masih di dalam bilik” neneknya kembali menjawab. PDFmyURL.com
  • 2. Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam harinya barulahanak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:“Di mana Papa dan Mama?”“Masih di dalam bilik” jawab nenek.Anak itu tertawa geli.“Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!” tanya neneknya dengan nada tinggi.Si anak menjawab,“Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam Super Glue…” PDFmyURL.com
  • 3. Cerit a Lucu Malam Pert ama Dua : Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering…ring ..ring..ring….Maka si Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu. Rupa-rupanya, Robert jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata “Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi..” Kitty menjawap “tidak apa, biasalah tu..apa u mahu” Robert terus dengan ghairahnya menjawap “Ohh..Kitty..u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera , jika I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan???” Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM100.00.. “WOW” Robert dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepada Kitty untuk menanggalkan kesemua tualanya!! “kenapa tidak” balas Kitty “itu ganjaran yang amat lumayan” dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun!!. Maka Robert dengan air liur yang meleleh keluar dan merasa rimas yang amat ketara seperti disimbah PDFmyURL.com
  • 4. air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note RM200.00 kepada Kitty tanda kepuasan yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya untuk melakukan latihan ‘menembak’. apabila Kitty kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya “Siapa yang membunyikan lonceng pintu ?” “Jiran kita, Si Robert” Jawap Kitty “Robert??” Tanya Suaminya “Adakah dia memulangkan Wang RM200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari??”Cerit a Lucu Malam Pert ama Tiga : Si anak bertanya pada bapaknya, “Pak, kenapa saya dilarang bermain keluar pada malam hari?” Si bapak menjawab, “Kerana kamu masih terlalu kecil untuk tau dunia malam” “Tapi, Pak,” kata Si anak memprotes, “Kemarin saya semasa melewati kamar bapak, saya mendengar bapak ngajak main ibu dan setelah itu mengajak ibu untuk keluar bersama-sama, tapi tidak ngajak aku…” PDFmyURL.com
  • 5. Cerit a Lucu Malam Pert ama Empat : Sepasang suami isteri yang baru saja menikah tengah berbaring. Si steri telah bersiap-siap untuk tidur sedangkan suaminya menyalakan lampu baca untuk membaca sebuah buku. Pada saat tengah membaca tersebut, si suami berhenti sejenak, memasukkan tangannya ke dalam celana isterinya dan meraba-raba ‘kolam’ isterinya tersebut. Lantas ia meneruskan bacaannya. Ia kembali melakukan hal ini berkali-kali sehingga lama kelamaan isterinya menjadi terangsang. Tak lama kemudian, isterinya bangun, duduk pada badan suaminya serta mulai membuka baju dan celananya. Suaminya menjadi heran dengan perbuatan isterinya ini dan bertanya, “Apa hal ini? Takkan buka semua? Jawab isterinya, “Kamu memasukkan jarimu berkali-kali. Aku fikir itu adalah pemanasan dan kau ingin ‘mengajakku’ malam ini” “Ah, tidak sama sekali!”, jawab suaminya. “Lantas, kenapa kau melakukan itu terus menerus?” “Aku cuma membasahkan jariku agar bisa membalik halaman pada buku yang sedang aku baca ini” “Kurang azaaarrr ….. !!!”Cerit a Lucu Malam Pert ama Lima : Usman usianya masih muda sekitar 18 tahun tetapi telah jatuh cinta pada seorang nenek berumur sekitar 50 tahun yang bernama Ijah. Kerana Usman sudah bekerja, maka Usman ingin menikahi Ijah. Setelah menikah, Usman ingin menikmati malam pertama bersama Ijah. Setelah berjuang dengan susah payah, akhirnya Usman berhasil menembus sela-sela pahanya si Ijah dan memasukan burungnya ke liang si Ijah. Dengan bangga Usman memuji Ijah : PDFmyURL.com
  • 6. “Wahhh hebat benar Ijah, masih perawan !!!” Dengan malunya Ijah menjawab : “Maaf bang, tadi bukan perawan saya yang telah ditembuss, tetapi celana dalam saya yang belum sempat saya buka”Cerit a Lucu Malam Pert ama Enam : Ada sepasang pengantin baru, mereka telah menjalani malam pertama. Dan pada malam ke-2, tiba-tiba isterinya sakit gigi di tengah malam, dan mengerang, ” Saaaakiiit, sssssaakiit lagi. ” Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Yang, nanti mak ayah dengar. ( kebetulan bilik mertua bersebelahan ) Malah isterinya tambah kuat mengerang, lantas suami menjawab, “Sudahlah Yang, tahan aje besok baru cabut.” Dengan spontan mertua laki-laki bangun & menendang pintu kamar pengantin,dan dgn geram berteriak, “Anak saya boleh mati jika besok baru dicabut! CABUT SEKARANG JUGA!” PDFmyURL.com
  • 7. Cerit a Lucu Malam Pert ama Tujuh : Suasana masih riuh di luar. Sanak saudara semuanya berkampung disini. Gelak ketawa, gurau senda jelas kedengaran. Aku memimpin isteriku ke dalam bilik pengantin. Suara-suara sumbang terlalu banyak yang menegurku. Hai, malam masih muda, dah nak masuk tidur? sapa Pak Ucu. Orang muda bang Aji, biarlah. Air dah penuh kat kepala tu. sahut Pak Tam disambut hilai ketawa sanak saudara yang lain. Meriah sungguh keadaan diluar walau jam sudah menunjukkan pukul 11.00 malam. Hadiah yang masih belum dibuka ku susun ke tepi. Lampu ku tutup. Merebah diri ke katil pengantin, aku menoleh ke arah isteriku. PDFmyURL.com
  • 8. Kita tidur dulu lah yer. Ramai sangat orang kat luar tu. Isteriku hanya mengangguk tanda setuju. Entah pukul berapa sekarang, aku pun tidak tahu. Keadaan di luar gelap gelita dan senyap sunyi. Tanda sanak saudaraku telah pulang dan keluargaku telah tidur. Jari jemariku lembut membelai rambutnya. Ku selak rambut ikal yang menutupi telinganya lalu membisikkan Assalammualaikum! ke telinganya untuk menguji isteriku. Wa alaikummussalam. Rupanya isteriku masih belum tidur. Ku kucup pipi halusnya. Ku kucup dahinya yang mulus. Semerbak harumnya menusuk deria bauku. Akanku tunaikan tanggungjawabku sebagai suami malam ini. Jari-jemari ini terus membelai tubuhnya. Perasaanku tidak dapat dikawal lagi, namun… Kringggggg….. Tik.. tik.. tik.. tik… Kring.. kring.. kring.. Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyi yang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku. Bunyi-bunyi ini telah berjaya membangunkan semua orang di rumahku. Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu. Mataku terarah ke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi. Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buah jam loceng. Juga sekeping kad berbunyi… Selamat Pengantin Baru, Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2 pagi. Jangan maree.. kami potong stim. . Dalam hatiku.. cilako punya kengkawan. Potong stim betullah. hahahaCerit a Lucu Malam Pert ama Lapan : Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era.. Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi.. Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera.. Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang PDFmyURL.com
  • 9. telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley kebang..secara tiba2…mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??Kring.. kring.. kring..Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyiyang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku. Bunyi-bunyi ini telahberjaya membangunkan semua orang di rumahku. Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu. Mataku terarahke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi. Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buahjam loceng. Juga sekeping kad berbunyi… Selamat Pengantin Baru, Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2pagi. Jangan maree.. kami potong stim. .Dalam hatiku.. cilako punya kengkawan. Potong stim betullah.hahaha PDFmyURL.com
  • 10. Cerit a Lucu Malam Pert ama Sembilan : Mak Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri. Satu hari mereka berpakat utk kahwinkan anak2 ni serentak. Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat2 anak tu pun bercadang untuk pegi honeymoon. Siti pegi honeymoon ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman,Murni ke Pulau Kapas dan Suri ke Pulau Pangkor. Sebelum pegi Mak Minah dan Pak Mat berpesan, “nanti jgn lupa hantar berita pada mak dan ayah. PDFmyURL.com
  • 11. Ceritakan macam mana honeymoon korang.Tak payah tulis panjang2, pakai kod iklan aja dah cukup.Ringkas, padat dan cepat.” panjang lebar Mak Minah memberi arahan pada anak2nya.Seminggu lepas tu depa terimalah surat dari Siti yang bertulis ‘Standard Chartered’ . Tercari2lah keduasuami isteri ni iklan Standard Chartered dan bila jumpa tersenyum le kedua2nya membaca iklan yangbertulis “Besar, teguh dan peramah”..Bahagialah Si Siti rupanya..Esoknya terima pula surat Seri yang bertulis ‘Nescafe’. Carilah iklan Nescafe dan tersenyum lagikeduanya membaca iklan yang bertulis “Nikmatnyahingga ke titisan yang terakhir”Bahagialah Si Seri rupanya…Selang beberapa hari kemudian, tiba pula surat Murni bertulis KFC’. Carilah iklan KFC dan tersenyumkeduanya membaca iklan yang bertulis ‘Hingga Menjilat Jari’…Bahagialah Si Murni rupanya…Seminggu berlalu, tiada surat dari Suri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau. Dua Minggu… tak ada jugak..masuk minggu ke tiga baru sampai surat dari Suri dengan isi kandungannya “AIR ASIA “.Bergegas le Mak Minah cari iklan penerbangan tu sbb tak sabar nak tau apa yg jadi kat anakbongsunya.Bila dibaca. Mak Minah dan Pak Mat terkulat2 tak tau nak senyum atau menangis.. Apamotto iklan itu…??“7 KALI SEMINGGU..3 JAM SEKALI.. NON- STOP!!” PDFmyURL.com
  • 12. Cerit a Lucu Malam Pert ama Sepuluh : Sang suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku isterinya, yang pada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang. Dengan jengkel suaminya berkata… “Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?” Jawab sang isteri, “Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadi saya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnya sampai pagi.”Cerit a Lucu Malam Pert ama Sebelas : PDFmyURL.com
  • 13. Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertamabersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorangsahabatnya, Mohd. Jamil.“Wah, gila juga! Ternyata memang benar,” ujar Amat. “Kebiasaan yangsering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin.”“Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?” si Mohd. Jamil ingintahu.“Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melangganperempuan?.”“Ha’ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepasberkahwin?”“Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam.”“Ye ke? Apa yang kau dah buat?”“Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukanhubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku.”“Wah, gila kau??!” Mohd. Jamil terperanjat.“Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana..” jawabAmat dengan muka mencuka.“Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?”“Itulah masalahnya,” Amat menjawab. “Dalam keadaan separuh sedar diamenjawab, ‘Terima Kasih Bang, datang lagi ya’…!” PDFmyURL.com
  • 14. Cerit a Lucu Malam Pert ama Dua Belas : Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata, “Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?” “Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel,” terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara . Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin PDFmyURL.com
  • 15. perempuan berkata, “Bang, penjahatnya terlepas.” Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan ‘penjahatnya’. Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya. Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, “Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.” “Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku.” “Wah, gila kau??!” Mohd. Jamil terperanjat. “Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana..” jawab Amat dengan muka mencuka. “Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?” “Itulah masalahnya,” Amat menjawab. “Dalam keadaan separuh sedar dia menjawab, ‘Terima Kasih Bang, datang lagi ya’…!”Koleksi Cerit a Lucu Malam Pert ama hanya di sini.. PDFmyURL.com
  • 16. Contact Us | Terms & Disclaimers | Earnings Statement | Privacy Policy Copyright © 2011 Cerita Lucu Malam Pertama. All Rights Reserved. Po we re d b y Ce rita Luc u Malam Pe rtama and Tip s Tip s . PDFmyURL.com
Please download to view
All materials on our website are shared by users. If you have any questions about copyright issues, please report us to resolve them. We are always happy to assist you.
...

Cerita Lucu Malam Pertama

by bdeen-rud

on

Report

Download: 0

Comment: 0

1,496

views

Comments

Description

Cerita lucu malam pertama yang best dan asyik sekali .
Download Cerita Lucu Malam Pertama

Transcript

  • 1. Cerita Lucu Malam Pertama Best Cerita Lucu Malam Pertama Disini , saya akan berkongsi antara cerita - Cerit a Lucu Malam Pert ama : Cerit a Lucu Malam Pert ama Satu : Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya: “Nenek, mana Papa dan Mama?” “Mereka masih di dalam bilik…” neneknya menjawab. Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak lelaki bertanya lagi pada neneknya: “Dimana Papa dan Mama?” “Mereka masih di dalam bilik” neneknya kembali menjawab. PDFmyURL.com
  • 2. Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam harinya barulahanak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:“Di mana Papa dan Mama?”“Masih di dalam bilik” jawab nenek.Anak itu tertawa geli.“Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!” tanya neneknya dengan nada tinggi.Si anak menjawab,“Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam Super Glue…” PDFmyURL.com
  • 3. Cerit a Lucu Malam Pert ama Dua : Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering…ring ..ring..ring….Maka si Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu. Rupa-rupanya, Robert jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata “Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi..” Kitty menjawap “tidak apa, biasalah tu..apa u mahu” Robert terus dengan ghairahnya menjawap “Ohh..Kitty..u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera , jika I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan???” Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM100.00.. “WOW” Robert dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepada Kitty untuk menanggalkan kesemua tualanya!! “kenapa tidak” balas Kitty “itu ganjaran yang amat lumayan” dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun!!. Maka Robert dengan air liur yang meleleh keluar dan merasa rimas yang amat ketara seperti disimbah PDFmyURL.com
  • 4. air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note RM200.00 kepada Kitty tanda kepuasan yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya untuk melakukan latihan ‘menembak’. apabila Kitty kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya “Siapa yang membunyikan lonceng pintu ?” “Jiran kita, Si Robert” Jawap Kitty “Robert??” Tanya Suaminya “Adakah dia memulangkan Wang RM200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari??”Cerit a Lucu Malam Pert ama Tiga : Si anak bertanya pada bapaknya, “Pak, kenapa saya dilarang bermain keluar pada malam hari?” Si bapak menjawab, “Kerana kamu masih terlalu kecil untuk tau dunia malam” “Tapi, Pak,” kata Si anak memprotes, “Kemarin saya semasa melewati kamar bapak, saya mendengar bapak ngajak main ibu dan setelah itu mengajak ibu untuk keluar bersama-sama, tapi tidak ngajak aku…” PDFmyURL.com
  • 5. Cerit a Lucu Malam Pert ama Empat : Sepasang suami isteri yang baru saja menikah tengah berbaring. Si steri telah bersiap-siap untuk tidur sedangkan suaminya menyalakan lampu baca untuk membaca sebuah buku. Pada saat tengah membaca tersebut, si suami berhenti sejenak, memasukkan tangannya ke dalam celana isterinya dan meraba-raba ‘kolam’ isterinya tersebut. Lantas ia meneruskan bacaannya. Ia kembali melakukan hal ini berkali-kali sehingga lama kelamaan isterinya menjadi terangsang. Tak lama kemudian, isterinya bangun, duduk pada badan suaminya serta mulai membuka baju dan celananya. Suaminya menjadi heran dengan perbuatan isterinya ini dan bertanya, “Apa hal ini? Takkan buka semua? Jawab isterinya, “Kamu memasukkan jarimu berkali-kali. Aku fikir itu adalah pemanasan dan kau ingin ‘mengajakku’ malam ini” “Ah, tidak sama sekali!”, jawab suaminya. “Lantas, kenapa kau melakukan itu terus menerus?” “Aku cuma membasahkan jariku agar bisa membalik halaman pada buku yang sedang aku baca ini” “Kurang azaaarrr ….. !!!”Cerit a Lucu Malam Pert ama Lima : Usman usianya masih muda sekitar 18 tahun tetapi telah jatuh cinta pada seorang nenek berumur sekitar 50 tahun yang bernama Ijah. Kerana Usman sudah bekerja, maka Usman ingin menikahi Ijah. Setelah menikah, Usman ingin menikmati malam pertama bersama Ijah. Setelah berjuang dengan susah payah, akhirnya Usman berhasil menembus sela-sela pahanya si Ijah dan memasukan burungnya ke liang si Ijah. Dengan bangga Usman memuji Ijah : PDFmyURL.com
  • 6. “Wahhh hebat benar Ijah, masih perawan !!!” Dengan malunya Ijah menjawab : “Maaf bang, tadi bukan perawan saya yang telah ditembuss, tetapi celana dalam saya yang belum sempat saya buka”Cerit a Lucu Malam Pert ama Enam : Ada sepasang pengantin baru, mereka telah menjalani malam pertama. Dan pada malam ke-2, tiba-tiba isterinya sakit gigi di tengah malam, dan mengerang, ” Saaaakiiit, sssssaakiit lagi. ” Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Yang, nanti mak ayah dengar. ( kebetulan bilik mertua bersebelahan ) Malah isterinya tambah kuat mengerang, lantas suami menjawab, “Sudahlah Yang, tahan aje besok baru cabut.” Dengan spontan mertua laki-laki bangun & menendang pintu kamar pengantin,dan dgn geram berteriak, “Anak saya boleh mati jika besok baru dicabut! CABUT SEKARANG JUGA!” PDFmyURL.com
  • 7. Cerit a Lucu Malam Pert ama Tujuh : Suasana masih riuh di luar. Sanak saudara semuanya berkampung disini. Gelak ketawa, gurau senda jelas kedengaran. Aku memimpin isteriku ke dalam bilik pengantin. Suara-suara sumbang terlalu banyak yang menegurku. Hai, malam masih muda, dah nak masuk tidur? sapa Pak Ucu. Orang muda bang Aji, biarlah. Air dah penuh kat kepala tu. sahut Pak Tam disambut hilai ketawa sanak saudara yang lain. Meriah sungguh keadaan diluar walau jam sudah menunjukkan pukul 11.00 malam. Hadiah yang masih belum dibuka ku susun ke tepi. Lampu ku tutup. Merebah diri ke katil pengantin, aku menoleh ke arah isteriku. PDFmyURL.com
  • 8. Kita tidur dulu lah yer. Ramai sangat orang kat luar tu. Isteriku hanya mengangguk tanda setuju. Entah pukul berapa sekarang, aku pun tidak tahu. Keadaan di luar gelap gelita dan senyap sunyi. Tanda sanak saudaraku telah pulang dan keluargaku telah tidur. Jari jemariku lembut membelai rambutnya. Ku selak rambut ikal yang menutupi telinganya lalu membisikkan Assalammualaikum! ke telinganya untuk menguji isteriku. Wa alaikummussalam. Rupanya isteriku masih belum tidur. Ku kucup pipi halusnya. Ku kucup dahinya yang mulus. Semerbak harumnya menusuk deria bauku. Akanku tunaikan tanggungjawabku sebagai suami malam ini. Jari-jemari ini terus membelai tubuhnya. Perasaanku tidak dapat dikawal lagi, namun… Kringggggg….. Tik.. tik.. tik.. tik… Kring.. kring.. kring.. Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyi yang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku. Bunyi-bunyi ini telah berjaya membangunkan semua orang di rumahku. Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu. Mataku terarah ke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi. Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buah jam loceng. Juga sekeping kad berbunyi… Selamat Pengantin Baru, Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2 pagi. Jangan maree.. kami potong stim. . Dalam hatiku.. cilako punya kengkawan. Potong stim betullah. hahahaCerit a Lucu Malam Pert ama Lapan : Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era.. Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi.. Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera.. Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang PDFmyURL.com
  • 9. telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley kebang..secara tiba2…mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??Kring.. kring.. kring..Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyiyang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku. Bunyi-bunyi ini telahberjaya membangunkan semua orang di rumahku. Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu. Mataku terarahke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi. Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buahjam loceng. Juga sekeping kad berbunyi… Selamat Pengantin Baru, Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2pagi. Jangan maree.. kami potong stim. .Dalam hatiku.. cilako punya kengkawan. Potong stim betullah.hahaha PDFmyURL.com
  • 10. Cerit a Lucu Malam Pert ama Sembilan : Mak Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri. Satu hari mereka berpakat utk kahwinkan anak2 ni serentak. Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat2 anak tu pun bercadang untuk pegi honeymoon. Siti pegi honeymoon ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman,Murni ke Pulau Kapas dan Suri ke Pulau Pangkor. Sebelum pegi Mak Minah dan Pak Mat berpesan, “nanti jgn lupa hantar berita pada mak dan ayah. PDFmyURL.com
  • 11. Ceritakan macam mana honeymoon korang.Tak payah tulis panjang2, pakai kod iklan aja dah cukup.Ringkas, padat dan cepat.” panjang lebar Mak Minah memberi arahan pada anak2nya.Seminggu lepas tu depa terimalah surat dari Siti yang bertulis ‘Standard Chartered’ . Tercari2lah keduasuami isteri ni iklan Standard Chartered dan bila jumpa tersenyum le kedua2nya membaca iklan yangbertulis “Besar, teguh dan peramah”..Bahagialah Si Siti rupanya..Esoknya terima pula surat Seri yang bertulis ‘Nescafe’. Carilah iklan Nescafe dan tersenyum lagikeduanya membaca iklan yang bertulis “Nikmatnyahingga ke titisan yang terakhir”Bahagialah Si Seri rupanya…Selang beberapa hari kemudian, tiba pula surat Murni bertulis KFC’. Carilah iklan KFC dan tersenyumkeduanya membaca iklan yang bertulis ‘Hingga Menjilat Jari’…Bahagialah Si Murni rupanya…Seminggu berlalu, tiada surat dari Suri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau. Dua Minggu… tak ada jugak..masuk minggu ke tiga baru sampai surat dari Suri dengan isi kandungannya “AIR ASIA “.Bergegas le Mak Minah cari iklan penerbangan tu sbb tak sabar nak tau apa yg jadi kat anakbongsunya.Bila dibaca. Mak Minah dan Pak Mat terkulat2 tak tau nak senyum atau menangis.. Apamotto iklan itu…??“7 KALI SEMINGGU..3 JAM SEKALI.. NON- STOP!!” PDFmyURL.com
  • 12. Cerit a Lucu Malam Pert ama Sepuluh : Sang suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku isterinya, yang pada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang. Dengan jengkel suaminya berkata… “Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?” Jawab sang isteri, “Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadi saya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnya sampai pagi.”Cerit a Lucu Malam Pert ama Sebelas : PDFmyURL.com
  • 13. Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertamabersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorangsahabatnya, Mohd. Jamil.“Wah, gila juga! Ternyata memang benar,” ujar Amat. “Kebiasaan yangsering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin.”“Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?” si Mohd. Jamil ingintahu.“Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melangganperempuan?.”“Ha’ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepasberkahwin?”“Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam.”“Ye ke? Apa yang kau dah buat?”“Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukanhubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku.”“Wah, gila kau??!” Mohd. Jamil terperanjat.“Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana..” jawabAmat dengan muka mencuka.“Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?”“Itulah masalahnya,” Amat menjawab. “Dalam keadaan separuh sedar diamenjawab, ‘Terima Kasih Bang, datang lagi ya’…!” PDFmyURL.com
  • 14. Cerit a Lucu Malam Pert ama Dua Belas : Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata, “Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?” “Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel,” terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara . Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin PDFmyURL.com
  • 15. perempuan berkata, “Bang, penjahatnya terlepas.” Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan ‘penjahatnya’. Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya. Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, “Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.” “Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku.” “Wah, gila kau??!” Mohd. Jamil terperanjat. “Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana..” jawab Amat dengan muka mencuka. “Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?” “Itulah masalahnya,” Amat menjawab. “Dalam keadaan separuh sedar dia menjawab, ‘Terima Kasih Bang, datang lagi ya’…!”Koleksi Cerit a Lucu Malam Pert ama hanya di sini.. PDFmyURL.com
  • 16. Contact Us | Terms & Disclaimers | Earnings Statement | Privacy Policy Copyright © 2011 Cerita Lucu Malam Pertama. All Rights Reserved. Po we re d b y Ce rita Luc u Malam Pe rtama and Tip s Tip s . PDFmyURL.com
Fly UP